Безымянный-1

Зокрема, йдеться про те, що російський Перший канал вдався до маніпуляцій і перекручення фактів. Росіяни показали  фрагмент інтерв`ю з бійцем батальйону «Донбасс» Андріаном Волгіном, яке транслювалося днями на телеканалі «РАІ», вирвавши із контексту слова учасника АТО про невдоволення ситуацією, яка склалася в країні після Майдану.

ТРК “РАІ” вважає такі дії російського ТБ обурливими, неприпустимими та ще й незаконними, оскільки кремлівські пропагандисти використали на свій розсуд програму  телеканалу “РАІ”.

Докладніше в сюжеті Ліліани Хомишин від Телерадіокомпанії «РАІ»: