Редакція

В описі Ютуб каналу 17 News йдеться про неабиякі принципи телевізійників.

“17 канал – це інтернет-проект українських журналістів, які виступають проти будь-якого прояву цензури і тиску на Свободу слова. Принципи нашої роботи побудовані на дотримання стандартів журналістики. У будь-якій ситуації ми залишаємося незалежними і надаємо нашому читачеві і глядачеві збалансовану інформацію. Ми слідуємо фактами і підіймаємо теми, які цікавлять суспільство. Ми говоримо про те, про що бояться говорити інші. Ми не ділимо країну на героїв і зрадників. Ми за єдину незалежну мирну Україну, в якій хочеться жити і пишається цим, а не відокремлюватися”, – пише на офіційному каналі журналістів.

Столичний 17 канал славиться раптовою появою в місцях резонансних вбивств, про такі співпадіння повідомляв Арсен Аваков. За повідомленнями ЗМІ знімальна група “17 каналу” була присутня на місці вбивства як Павла Шеремета, так і Олеся Бузини у момент скоєння злочину.

Також відомо, що 23 лютого 2017 року директором на каналі працював відомий екс-співробітник «1 + 1» Жан Новосельцев(він був провідним ведучим програми «Гроші»). У 2014 році журналіст виграв судову справу проти Міністерства внутрішніх справ в особі Арсена Авакова, і через судову систему змусив силовиків визнати, що гучна справа про розстріл Майдану, розслідування якого було представлено міністром на великій прес-конференції, «містить елементи брехні».

Згодом 17 канал в мережі та на різних телеканалах неодноразово звинувачували у проросійській позиції і дезінформації.

“Вважаю, що давним-давно потрібно серйозно братися за антидержавні, кремлівсько-пропагандистські ЗМІ, що відкрито здійснюють інформаційні провокації на території України, по-суті, працюючи “рупором” Кремля, встромляючи ножа нам у спину”, – зазначив Зорян Шкіряк 21 липня 2016 року.

Відомий 17-й і тим, що на ньому виходила скандальна програма «Без парканів», яка полягала у тому, що журналісти з камерами приходили в гості до маєтків депутатів та чиновників найвищого рівня. На початку 2017 року журналіста цієї програми Сергія Капустяна (він також є очільником однойменної громадської організації та називає себе активним учасником Автомайдану) затримала поліція за підозрою у керуванні автомобіля у стані наркотичного сп’яніння. 5 січня 2017 року Подільський суд виправдав його. Згодом журналіст виїхав з України.

Канал працює в медіа-просторі 24 серпня 2014 р..