СБУ не дала доказів участі "112 Україна" і NewsOne у терористичній діяльності

 

Про це йдеться у відповіді пресслужби РНБО, повідомляють “Українські Новини“. Відомо, що ці медіа належать проросійському політику, куму президента РФ Володимира Путіна Віктору Медведчуку.

В документі наголошується, що постанова Верховної Ради від 4 жовтня 2018 року з ініціативою ввести санкції проти телеканалів була розглянута на РНБО 19 березня цього року, пишуть Версії з посиланням на Obozrevatel.

У зв’язку з тим, що українське законодавство дозволяє вводити санкції проти юросіб-резидентів винятково у разі їхньої причетності до терористичної діяльності, РНБО доручила СБУ провести відповідну перевірку зазначених у постанові компаній (ТОВ “Новини 24 години”, ТОВ “Партнер ТВ”, ТОВ “Лідер ТВ”, ТОВ “Телерадіокомпанія “112-ТВ”, ТОВ “ТВ Вибір”, ТОВ “Новий формат ТВ” та ТОВ “Аріадна ТВ”).

У зв’язку з тим, що українське законодавство дозволяє вводити санкції проти юросіб-резидентів винятково у разі їхньої причетності до терористичної діяльності, РНБО доручила СБУ провести відповідну перевірку зазначених у постанові компаній (ТОВ “Новини 24 години”, ТОВ “Партнер ТВ”, ТОВ “Лідер ТВ”, ТОВ “Телерадіокомпанія “112-ТВ”, ТОВ “ТВ Вибір”, ТОВ “Новий формат ТВ” та ТОВ “Аріадна ТВ”).

Підписуйтесь на канал Версій в Telegram та читайте нас у Facebook. Завжди цікаві та актуальні новини!